Catatan Seorang Muflis part 2

Askum bersambung LG Ceritaku
Pada 8/8/2018 Aku telah pergi ke bank, lunch hour masa tu pihak bank menyuruh aku ke  jabatan insolvency Pula Huhuhu...
Aku bingung sbb aku kurang arif tentang jabatan itu,  sampai ofis so aku google  le oh baru aku tau aku sudah muflis Dan byk yg aku baca menyaran kan aku ke sana utk process seterusnye.
Dalam keadaan bekerja yg tak keruan masih berfikir mau behenti keje timbul perasaan malu... Takut susah ati semua ade... Hinggalah Jam 5 ptg aku terus start kereta balik pening nak baring dulu then fikir ape nak buat esok..
Good nite nanti saya sambung LG..



Share :
+
Previous
Next Post »
0Comment "Catatan Seorang Muflis part 2"

 
Copyright © 2018 Miss June Blog - All Rights Reserved Template By Kunci Dunia | Redesign By Nurrul
Back To Top